Blog post

Winactie (gesloten) | Elke Dag Een Vraag – Luxe Editie (Nieuwjaarsbloghop)

3 januari 2018

Met wie zou jij weer willen bijkletsen? Wat zou je graag een keer willen onderzoeken? Dit zijn vragen uit het leuke invulboekje ‘Elke dag een vraag’ – Luxe Editie. Zelf ben ik helemaal weg van dit soort leuke boekjes en daarom geef ik er vandaag eentje weg! Ik vertel je in de blog van vandaag hoe je kans maakt op dit leuke boekje!

Het is eindelijk 2018! Samen met Celine van The Beautyboulevard organiseer ik samen met 35 bloggers de nieuwjaarsbloghop met 35 verschillende winacties! Dit betekent dat je mee kan doen met 35 verschillende winacties bij 35 verschillende bloggers! Iedere dag van 1 januari 2018 tot 7 januari 2018 komen er vijf winacties online! Wil je niets missen van dit geweldige evenement? Onderin de blog vind je extra informatie.

Wat kun je winnen?

Wat is je diepste wens? De eerste dag van dit boekje begint gelijk diep. Is een wens en een droom hetzelfde, of zijn het verschillende dingen? Dit boekje is een invulboekje met 365 verschillende vragen voor 365 dagen, 5 jaar lang. Het is een soort dagboek, omdat je terug kan kijken hoe je over bepaalde dingen een jaar geleden dacht. Elke dag een vraag.

Het boekje heb ik zelf gekocht en is dus niet in samenwerking met een bedrijf. Ik heb hem voor mijzelf ook besteld en geef één boekje weg. Hoe je kans maakt lees je hieronder!

Wat moet je doen om te winnen?

  • Volg Daily Inception op Instagram.
  • Laat een reactie achter dat je graag wilt meedoen.

Wat kan je doen om extra kans te maken?

  • Volg Daily Inception op Facebook +1
  • Abonneer op mijn YouTube-kanaal +1
  • Deel de winactie in je Instagramverhaal +2
  • Deel de winactie met je Facebookvrienden +2

Helaas kun je alleen meedoen met de winactie als je woont in Nederland.De winactie zal worden geloot. Hoeveel kans je maakt heeft te maken met de stappen die je volgt. Laat in de reactie onder de blog weten, welke stappen je hebt gevolgd om extra kans te maken.

Wil je meedoen met nog meer winacties?

Er zijn natuurlijk nog veel meer winacties! Ik stuur je namelijk door naar Oh Cosy Craft, een super leuke DIY blog van Henrieke. Op haar blog schrijft ze super leuke Do It Yourselfs en deelt ze leuke interieurtips. Vandaag heeft zij ook voor jou een leuke winactie online staan! Heb je nog niet genoeg van alle winacties? Morgen staan er weer vijf nieuwe winacties online. Zo ook bij Miss Dude Blogging! Miss Dude is eigenlijk gewoon Eva, die een stopwoordje heeft ‘dude’.  Op haar blog schrijft zo over haar ervaringen met het moederschap, over lifestyle en actualeiten die haar bezig houden! Morgen komt er een winactie bij haar online!

Heb je er nog niet genoeg van? Gelukkig kun je alle winacties volgen en terugvinden op het Facebook evenement! Meld je aan en blijf op te hoogte van alle updates https://www.facebook.com/events/132038284153651/ 

30 Comments

  • Marian

    10 januari 2018 at 00:20

    Ik wil graag meedoen!

  • Lieke van Veen

    9 januari 2018 at 17:00

    Ik doe graag mee met deze winactie om dit leuke boekje te winnen.

    Ik volg je op Facebook (Lieke van Veen), Instagram (liekevv24) en Youtube (liekeee24)
    Lieke van Veen onlangs geplaatst…Wat heb ik gekregen voor echte post is cool 4.0 ?My Profile

  • A lot like LOT.

    9 januari 2018 at 14:05

    Echt weer zo’n boekje voor mij! Ik zou het ontzettend leuk vinden om deze gedurende het jaar in te vullen en maak dan ook graag kans. 😉

  • Lucas

    7 januari 2018 at 19:36

    Dat lijkt me echt heel tof! Ik doe mee hoor! 😀

  • Kelly

    7 januari 2018 at 12:43

    Jaa zo leuk! Heb dat boekje stiekem altijd al gewild, lijkt me zo leuk dit terug te lezen 5 jaar later 💕

  • Wendy

    6 januari 2018 at 20:12

    Ik loot ook graag mee!
    Volgde je al op Insta, nu ook op Facebook
    Wendy onlangs geplaatst…Mijn jaarplan 2018 + mini-bucketlistMy Profile

  • Marange Krouwel

    6 januari 2018 at 12:02

    Jaaa ik doe graag mee. Volg je op FB en IG, en ik heb het geliked en gedeeld op fb. Fingers crossed

  • Nelly

    5 januari 2018 at 21:40

    Ik loot graag mee.

  • Hannah Kagenaar

    5 januari 2018 at 18:01

    Ik doe mee

    fanartmi
    hannah kagenaar

  • Carin

    5 januari 2018 at 10:48

    Wauw mooi boek! Lijkt me tof om met oudjaar het boekje weer eens door te lezen als alles ingevuld is.

  • Roxanne

    5 januari 2018 at 01:09

    Super leuk om te zien hoe je per jaar anders naar dingen kijkt en hoe je veranderd! Ook leuk om later in terug te kijken

  • Cindel

    4 januari 2018 at 14:46

    Ik ben op het moment heel erg bezig met bewust leven! Dit boekje zou daar een heel mooi hulp stuk voor zijn 😊 super leuke win actie dus!
    Ik volg je al een tijdje op Instagram en face book

  • Tessa

    4 januari 2018 at 13:38

    Leuk! Ik doe graag mee!

  • Marguerita

    4 januari 2018 at 12:34

    Superleuk zo’n dagboekje
    Marguerita onlangs geplaatst…Nieuwjaars beauty, fashion en lifestyle bloghop!My Profile

  • Iris

    4 januari 2018 at 01:53

    Ik volg je op instagram en zou het leuk vinden om het boekje te winnen!

  • Claudia Diependaal

    4 januari 2018 at 01:12

    Dit lijkt me zo gaaf om te doen. Il doe dan ook heel erg graag mee met deze geweldige win actie nog eens delen! Ik volg je overal. YouTube check Facebook check Instagram check.

  • Caroline

    3 januari 2018 at 23:38

    Ooh, wat leuk! Ik loot graag mee. Ik had er vroeger ook zo een, maar die ben ik kwijtgeraakt met een verhuizing 🙁
    Ik like je op Facebook en volg je op Instagram! 🙂

  • Danielle

    3 januari 2018 at 20:38

    Wat een leuk boekje lijkt mij dit. Goed om het jaar zo te beginnen! Ik volg je op instagram.

  • Marian B

    3 januari 2018 at 18:33

    Heel erg leuk, dit past bij een vriendin van me, doe graag mee voor haar!

  • Marjan

    3 januari 2018 at 17:58

    Ohhhhh dit boekje is te leuk! Ik was helemaal niet van plan om met een winactie van een andere blogger mee te doen. Maar dit boekje vind ik stiekem zo leuk dat ik wel mee moet doen. Lijkt me heerlijk om iedere dag even stil te staan bij een vraag!

  • Iris

    3 januari 2018 at 17:17

    Super leuke winactie! Ik doe mee 🙂
    Heb je gevolgd op instagram en Facebook en gereageerd! En volg je op YouTube! Duimen🙈
    Liefs

  • Linda Raaijmakers

    3 januari 2018 at 16:40

    Dit lijkt me echt een heel leuk boek om bij te houden 😀
    Facebook: Linda Raaijmakers (geliked en gedeeld)
    Instagram: lindaenbjorn (volg en repost)
    YouTube: lindaenbjorn (geabonneerd)

    Groetjes Linda

  • Aniek

    3 januari 2018 at 13:18

    Super leuk! Ik wil graag mee doen!

  • Megan

    3 januari 2018 at 13:02

    Jaaa super leuk! Dit zou wel heel leuk zijn!

  • Froukje

    3 januari 2018 at 10:16

    Ik wil al super lang dit boekje!😊😊 hopen dat ik hem win! Ik heb alles gedaan behalve het delen op fb 😉

  • Kristel

    3 januari 2018 at 10:15

    Wat een leuke bloghop en wat een super leuke prijs. Leuk een invulboek voor mezelf. Heb er al voor de kinderen maar voor mezelf nog geen. Ik hou ervan.

    Extra kansen:
    YouTube geabonneerd
    Facebook geliked en bericht gedeeld en op gereageerd
    Foto van Instagram in een verhaal weet ik niet hoe dat moet 🙂

  • Wendy v V

    3 januari 2018 at 10:04

    Ik volg via fb en ig

  • Wendy v V

    3 januari 2018 at 10:01

    Lijkt me een super leuk boekje, die wil ik wel winnnen.

  • Rianne

    3 januari 2018 at 08:21

    Wat een positieve prijs! Hier maak ik graag kans op!

  • Veronique Janssen

    3 januari 2018 at 07:33

    Leuk! Ik doe mee 😁
    Veronique Janssen onlangs geplaatst…Hallo 2018!My Profile